Viitor specialist!!!

Viitor specialist!!!

Microblogger-ul

Microblogging- ul este considerat tehnologia Web2.0 a anului.
Microblogging (născut de micro-blogging) - o formă de blogging. Permite utilizatorilor să scrie articole scurte şi să le publice, fiecare astfel de mesaje pot fi vizualizate şi comentate pe live chat sau de către oricine, sau un grup limitat de persoane care pot fi selectate de utilizator. Aceste mesaje pot fi transmise în diverse moduri, inclusiv cum ar fi mesajele text, mesajele instant, e-mail, sau web-based de interfaţă.
Cel mai popular serviciu de microblogging este Twitter, care a fost deschis în iulie 2006 şi în 2007 a câştigat premiul la internet în categoria de blog-uri de la conferinţa de South by Southwest (în engleză) în Austin. Principalul concurent la Twitter este Jaiku în luna octombrie din 2007 compania a achiziţionat Google .
Fondatorul Digg, Kevin Rose (în engleză), împreună cu trei alţi dezvoltatori au deschis recent serviciul Pownce (în engleză), în care microblogging integrate cu schimbul de fişiere şi distribuirea invitaţiilor ("invită")
Populare site-uri de reţele sociale Facebook, MySpace şi VKontakte interne au, de asemenea, au funcţia de microblogging, numit "update status" (în engleză «actualiza statusul») şi de "stare" (VKontakte). În blog-uri, funcţia Yandex microblogging numit "schimbari de dispozitie"
Microbloggingul este o formă de blogging, care permite utilizatorilor să publice online texte scurte, de maxim 140-200 de caractere, uneori şi imagini. Informaţiile pot fi editate / accesate online sau trimise ca SMS, e-mail sau prin mesagerie instantanee. De obicei însemnările de pe microblog pot fi incorporate ca widget pe bloguri sau site-uri. Prin microbloggingul se realizează o interacţiune în timp-real între utilizatori, prin dispozitive, tehnologii şi aplicaţii diferite.

Platformele de microblogging, în frunte cu Twitter, îţi permit să spui cum îţi merge, în maximum 140 de caractere.
Acum la modă nu mai este atât de mult blogul, ci microblogul. Fenomenul a ajuns în România şi, de câteva luni, tema este tot mai discutată. Există din ce în ce mai mulţi utilizatori de Twitter - primul şi cel mai „tare“ serviciu de acest tip din lume.
„Ce mai faci?“, în 140 de caractere
La Twitter, sistemul e simplu: îţi faci un cont şi începi să vorbeşti, pui linkuri către site-uri şi fotografii sau clipuri interesante.
Este important câţi oameni te urmăresc şi câţi urmăreşti tu. Dacă te supără un utilizator, poţi înceta să-l mai urmăreşti şi-i poţi bloca şi tu pe utilizatorii nedoriţi, în aşa fel încât aceştia să nu mai poată citi „status“-urile tale.